Velkommen til oss!

Vurderer du å søke skoleplass hos oss på Feiring videregående skole skoleåret 2024/25 og ønsker å bli bedre kjent med oss og vårt tilbud? Meld deg på åpen dag! Søkeportalen er åpen og du kan nå søke skoleplass for neste skoleår. Besøk oss gjerne. Åpen dag vil gi deg muligheten til å bli bedre kjent med skolen og det skolen har å tilby. Du vil få en omvisning i skolebygget og i hybelhus. Skolens ansatte ønsker deg velkommen!

Bli bedre kjent med oss

Vi arrangerer åpen dag hele året. Her vil aktuelle søkere, foreldre, rådgivere og andre aktuelle deltakere få muligheten til å bli bedre kjent med skolen og det skolen har å tilby. Deltakere ved åpen dag vil få en presentasjon om skolen og vårt tilbud, omvisning i skolebygg og vil bli kjent med noen av de ansatte ved skolen.

Søkerportalen åpner 1. januar 2024. Vi ser at mange aktuelle søkere som velger å besøke oss, blir tryggere og det vil bli enklere å avgjøre om vi er skolen der de skal fullføre videregående opplæring eller ikke. Vi har satt opp egne besøksdager for dere. Datoer og tidspunkt finner du under.

NB! Felles oppmøte

Besøk og omvisning

Mange aktuelle søkere, søkere og samarbeidspartnere ønsker å få komme på besøk til Feiring videregående skole. For mange aktuelle søkere og kommende elever vil et besøk øke motivasjonen for videregående opplæring og det vil kunne gjøre noen tryggere på valget om at vi er det rette stedet der videregående opplæring skal fullføres.

Ønsker du å besøke skolen utenom de tidspunktene som er satt av til åpen dag?

Er du rådgiver, veileder i en arbeids- og inkluderingsbedrift, OT-veileder, ansatt i Nav eller en helseinstitusjon? Kanskje du har en stilling i en bedrift der du har kontakt med ungdom eller voksne som grunnet lærevansker, psykiske og/eller fysiske utfordringer ikke har gjennomført videregående opplæring, men som ønsker å lykkes? Vi hjelper deg å lykkes!