Et brev til oss fra Selma
Til Feiring videregående skole Det har betydd mye å ha fått den muligheten til å gå hos dere. Da jeg opplevde det å ikke blitt tatt seriøst, eller hørt på da jeg kom med mine utfordringer og ble bare satt til siden når det ikke fantes rom for tilrettelegging. Slet mye med skolen…




